 |
Бойко Оксана Іванівна
– систент вчителя інклюзивного класу, освіта середня спеціальна, спеціаліст 11 тар.роз, педагогічне звання «старший учитель», педагогічний стаж – 27 років. Працює над методичною проблемою «Розвиток новичок читання молодших школярів у початковій школів»
|
|
Бойчишин Ольга Володимирівна
– систент вчителя інклюзивного класу, освіта вища економічна, педагогічний стаж – 2 роки.
(відпустка по догляду за дитиною)
|
 |
Буцик Надія Петрівна
– асистент вчителя інклюзивного класу, освіта вища, 12 т.р., педагогічний стаж - 4 роки. Працює над методичною проблемою «Використання елементів арт-терапії у роботі з дітьми з особливими потребами».
|

|
Залога Надія Семенівна
– асистент вчителя інклюзивного класу, освіта середня спеціальна, молодший спеціаліст,педагогічний стаж - 1 рік. Працює над методичною проблемою «Ігрові методи навчання для дітей з ООП».
|

|
Ковальчук Леся Романівна
– асистент вчителя інклюзивного класу, освіта вища, спеціаліст вищої категорії, педагогічний стаж – 32 роки. Працює над методичною проблемою «Організація роботи з дітьми з ООП».
|
 |
Курись Тетяна Зеновіївна
– соціальний педагог, освіта вища, спеціаліст ІІ категорії, педагогічний стаж - 9 років. Працює над методичною проблемою «Інтелектуальний та емоційний розвиток здобувачів освіти».
|
|
Ловганк Андрій Романович
– асистент вчителя інклюзивного класу, освіта вища, 10 т.р, педагогічний стаж – 0 років. Працює над методичною проблемою «».
|
 |
Микитин Надія Андріївна
– асистент вчителя інклюзивного класу, освіта вища, 12 т.р, педагогічний стаж – 12 років. Працює над методичною проблемою «Розвиток та корекція усного та письмового мовлення у дітей з особливими освітніми потребами».
|
 |
Михалик Галина Михайлівна
– асистент вчителя інклюзивного класу, освіта вища, 12 т.р.(вища кат., ст. уч. – вч. іноз. мови) , педагогічний стаж – 42 роки. Працює над методичною проблемою «Удосконалення читацьких навичків дітей з ООП».
|
 |
Ничипор Надія Орисівна
– асистент вчителя інклюзивного класу, освіта вища,12 т.р. (ІІ кат., ст. уч. – вч. іноз. мови), педагогічний стаж - 12 років. Працює над методичною проблемою «Розвиток логічного мислення з особливими освітніми потребами».
|
 |
Олійник Любов Михайлівна
– освіта вища, І кваліфікаційна категорія, педагогічний стаж – 40 років. Працює над методичною проблемою «Організація виховання естетичниї смаків».
|
 |
Поглод Вероніка Юріївна
– асистент вчителя інклюзивного класу, освіта вища, спеціаліст 11 т.р., педагогічний стаж - 2 роки. Працює над методичною проблемою «Підвищення мотивації та зацікавленості другокласників у процесі навчання шляхом використання інтерактивних методів навчання на уроках читання та математики"».
|
 |
Попович Тетяна Василівна
– асистент вчителя інклюзивного класу, освіта вища, спеціаліст, педагогічний стаж - 5 років. Працює над методичною проблемою «Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами».
|
 |
Саловська Віра Остапівна
– асистент вчителя інклюзивного класу, освіта вища, 12 т.р,, педагогічний стаж – 35 років. Працює над методичною проблемою «Підвищення пізнавальної та навчальної мотивації дітей в умовах інклюзивного навчання».
|
|
Тузяк Юрій Михайлович
– асистент вчителя інклюзивного класу, освіта вища,спеціаліст 10 т.р., педагогічний стаж - 1 рік. Працює над методичною проблемою «Формування самоосвітньої компетентності учнів з ООП».
|
|
Холявка Зоряна Миколаївна
– асистент вчителя інклюзивного класу, освіта вища, 11 т.р. ( ІІ кваліфікаційна категорія - вч. поч. кл.), педагогічний стаж – 9 років. Працює над методичною проблемою «».
|
|
Чура Наталія Мирославівна
– асистент вчителя інклюзивного класу Любешківської філії, освіта вища, спеціаліст 11 т.р, педагогічний стаж – 2 роки. Працює над методичною проблемою «Організація навчального процесу із не мовленєвою дитиною».
|
 |
Яценко Богдана Євгенівна
– практичний психолог. вчитель християнської етики, освіта вища, спеціаліст вищої категорії, педагогічний стаж – 41 рік. Працює над методичною проблемою «Забезпечення психологічного комфорту в закладах освіти». Керівник методичного об’єднання фахівців інклюзивної освіти та індивідуального навчання, практичного психолога, соціального педагога
|